Overslaan en naar de inhoud gaan
Compliment of klacht

Compliment of klacht

Wij doen er alles aan om u alle zorg en dienstverlening te bieden, waardoor u zo gezond mogelijk, onbezorgd en met alle gemak uw leven kunt leiden. Heeft u een opmerking of suggestie voor ons, wilt u uw mening geven of een klacht achterlaten? We nodigen u van harte uit om contact met ons op te nemen.

U heeft een klacht

De medewerkers van ViVa! Zorggroep proberen er alles aan te doen om de zorg- en dienstverlening zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan echter gebeuren dat dit niet aan uw verwachtingen voldoet. In dat geval stellen wij het op prijs als u ons dat laat weten. Dit stelt ons in de gelegenheid om uw ongenoegen te horen, van uw ervaringen te leren en zo mogelijk verbeteringen door te voeren.

De klachtenprocedure van ViVa! Zorggroep is erop gericht om de klacht af te handelen daar waar deze is ontstaan. Als u een klacht heeft, kunt het volgende doen:

  • U bespreekt uw klacht met de betrokken medewerker. Dit kan vaak al tot verheldering leiden. U kunt dan samen tot een goede oplossing komen.
  • Komt u er samen niet uit of wilt u niet in gesprek met de betrokken medewerker, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen. De informatie in de folder helpt u verder.

Geheimhouding
De medewerkers van ViVa! Zorggroep, de klachtenfunctionaris en de leden van de klachtencommissie zijn tot geheimhouding verplicht als het gaat om gegevens, die tijdens de behandeling van de klacht ter sprake zijn gekomen. Uw gegevens zullen zorgvuldig en vertrouwelijk worden behandeld. In een digitaal systeem worden alle meldingen, inclusief procesmatige voortgang, geregistreerd. Dit dossier wordt na twee jaar vernietigd.

Uw mening delen

Een klacht melden

U wilt aangeven dat u, als cliënt (of namens een cliënt) van ViVa! Zorggroep, niet tevreden bent over de door ons geboden zorg- of dienstverlening. U kunt hiervoor het klachtenformulier gebruiken. Stuurt u ons liever een persoonlijk geschreven e-mail of brief? Dat kan uiteraard ook.

Per post: 
Klachtencommissie Facit
T.a.v. de ambtelijk secretaris Parlevinkerstraat 25
1951 AR Velsen-Noord

Per e-mail: 
klachtenfunctionaris@vivazorggroep.nl

Schrijf een review

Op de website van Zorgkaart Nederland kunt u ervaringen van cliënten lezen of zelf een review plaatsen. Klik hier om naar de website van Zorgkaart Nederland te gaan.

Medezeggenschap

De Centrale Cliëntenraad behartigt de gemeenschappelijke belangen van cliënten van ViVa! Zorggroep. De Cliëntenraad overlegt regelmatig met de bestuurder en denkt mee over zaken die voor u van belang zijn.

Formulier om een klacht door te geven

Ingevuld met behulp van medewerker
Locatie
Of ander onderdeel
Hoe wilt u dat uw klacht wordt opgepakt?

Klant Informatie Centrum

Beschikbaar om te chatten

Start chat