Overslaan en naar de inhoud gaan

ViVa! Ledenservice

U woont prettig en vertrouwd in uw eigen huis. Veel kunt u en doet u zelf. En is er hulp nodig? Dan wil familie, de buren of iemand uit uw vriendenkring best even bijspringen. Toch zijn er ook (dagelijkse) dingen die wat minder vanzelfsprekend door u of uw eigen netwerk gedaan kunnen worden. Dat is het moment dat de ViVa! Ledenservice u verder helpt. Het lidmaatschap kost slechts € 25,75 per gezin per jaar.

  • Handig thuis: o.a. belastinghulp, klussendienst, maaltijdservice, stomerij/wasserij, tuinonderhoud
  • Veilig wonen: o.a. installeren woonhulpmiddelen, Medipoint Thuisservice, personenalarmering, rollatorcheck
  • Gezond leven: fitness, yoga, zwemmen, massage
  • Actief en gezellig: gezelschap, zomaar een praatje telefoonservice, 

Bovendien profiteert u van korting bij verschillende winkels en leveranciers en op een aantal verzekeringen.

Informatie op maat door onze Serviceadviseur

Heeft u een vraag op het gebied van wonen, zorg en welzijn? De Serviceadviseur zoekt samen met u naar antwoorden en oplossingen. De adviseur is van maandag t/m vrijdag tijdens kantoor uren telefonisch bereikbaar via 088 – 995 88 22 of per e-mail ledenservice@vivazorggroep.nl 

Ons aanbod

Vier redenen om lid te worden van ViVa! Ledenservice

1

Uitleen loophulpmiddelen

Gratis uitleen van eenvoudige loophulpmiddelen zoals krukken en een standaard rollator 

2

Hulp bij noodsituatie

Zekerheid van professionele hulp, ook in nood, met een abonnement op personenalarmering

3

Ondersteuning bij vragen

Ondersteuning bij uw vragen op het gebied van wonen, welzijn of zorg

4

Korting voor leden

Alle diensten worden met een aantrekkelijke ledenkorting snel geleverd door betrouwbare partners

Aanmelden

Na aanmelding ontvangt u uw ViVa! ledenpas, op vertoon hiervan kunt u gebruik maken van de diensten en ontvangt u direct korting.

Lid worden

Meer informatie

Kosten lidmaatschap

Al voor € 25,75 per gezin per jaar bent u lid van ViVa's Ledenservice.

Voor de betaling van het lidmaatschap geeft u met een machtiging toestemming aan ViVa! Zorggroep om tot wederopzegging één keer per jaar het lidmaatschapsgeld van uw IBANrekening af te schrijven.

Opzeggen lidmaatschap

Uw abonnement gaat in op de datum van inschrijving voor de duur van 1 jaar. Abonnementen worden automatisch met een kalenderjaar verlengd. De contributie wordt het eerste jaar geïncasseerd vanaf datum van inschrijving t/m 31 december van het jaar (naar rato). Per 1 januari wordt de contributie voor een jaar geïncasseerd met het op 1 januari van het jaar geldende bedrag. Na het eerste abonnementsjaar geldt een opzegtermijn van 1 maand, waarbij er restitutie van een deel van het abonnementsgeld zal plaatsvinden. Zie voor meer informatie ons abonneereglement.

Gegevens wijzigen

Wilt u een adres- of rekeningwijziging doorgeven, uw abonnement laten overzetten op een andere naam vanwege persoonlijke omstandigheden zoals bijvoorbeeld een scheiding of overlijden, of uw lidmaatschap opzeggen? Vult hier het wijzigingsformulier in. 

Aanmelden nieuwsbrief

Wilt u graag op de hoogte gehouden worden van onze activiteiten, nieuws en aanbiedingen? Meld u zich dan aan voor de nieuwsbrief. Deze ontvangt u een aantal keer per jaar. 

Klik hier om u aan te melden. 

Contact

ViVa! Ledenservice is telefonische op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereikbaar. We helpen u graag.
Telefoon: 088 - 995 88 22
E-mail: ledenservice@vivazorggroep.nl 

Bekijk hieronder de folder

Folder ViVa! Ledenservice

Aanmeldformulier ViVa! Ledenservice

Wat leuk dat u gebruik wilt maken van ViVa! Ledenservice. We heten u van harte welkom.

Geslacht
Nieuwsbrief
Contact
Maak een keuze
Geslacht partner
Kosten lidmaatschap
Maak een keuze

Klant Informatie Centrum

Beschikbaar om te chatten

Start chat