ViVa! Ledenservice
U woont prettig en vertrouwd in uw eigen huis. Veel kunt u en doet u zelf. En is er hulp nodig? Dan wil familie, de buren of iemand uit uw vriendenkring best even bijspringen. Toch zijn er ook (dagelijkse) dingen die wat minder vanzelfsprekend door u of uw eigen netwerk gedaan kunnen worden. Dat is het moment dat de ViVa! Ledenservice u verder helpt. Het lidmaatschap kost slechts € 25,75 per gezin per jaar.
- Handig thuis: o.a. belastinghulp, klussendienst, maaltijdservice, stomerij/wasserij, tuinonderhoud
- Veilig wonen: o.a. installeren woonhulpmiddelen, Medipoint Thuisservice, personenalarmering, rollatorcheck
- Gezond leven: fitness, yoga, zwemmen, massage
- Actief en gezellig: gezelschap, zomaar een praatje telefoonservice,
Bovendien profiteert u van korting bij verschillende winkels en leveranciers en op een aantal verzekeringen.
Informatie op maat door onze Serviceadviseur
Heeft u een vraag op het gebied van wonen, zorg en welzijn? De Serviceadviseur zoekt samen met u naar antwoorden en oplossingen. De adviseur is van maandag t/m vrijdag tijdens kantoor uren telefonisch bereikbaar via 088 – 995 88 22 of per e-mail ledenservice@vivazorggroep.nl
Ons aanbod
Vier redenen om lid te worden van ViVa! Ledenservice
Uitleen loophulpmiddelen
Gratis uitleen van eenvoudige loophulpmiddelen zoals krukken en een standaard rollator
Hulp bij noodsituatie
Zekerheid van professionele hulp, ook in nood, met een abonnement op personenalarmering
Ondersteuning bij vragen
Ondersteuning bij uw vragen op het gebied van wonen, welzijn of zorg
Korting voor leden
Alle diensten worden met een aantrekkelijke ledenkorting snel geleverd door betrouwbare partners
Aanmelden
Na aanmelding ontvangt u uw ViVa! ledenpas, op vertoon hiervan kunt u gebruik maken van de diensten en ontvangt u direct korting.
Lid wordenMeer informatie
Kosten lidmaatschap
Al voor € 25,75 per gezin per jaar bent u lid van ViVa's Ledenservice.
Voor de betaling van het lidmaatschap geeft u met een machtiging toestemming aan ViVa! Zorggroep om tot wederopzegging één keer per jaar het lidmaatschapsgeld van uw IBANrekening af te schrijven.
Opzeggen lidmaatschap
Uw abonnement gaat in op de datum van inschrijving voor de duur van 1 jaar. Abonnementen worden automatisch met een kalenderjaar verlengd. De contributie wordt het eerste jaar geïncasseerd vanaf datum van inschrijving t/m 31 december van het jaar (naar rato). Per 1 januari wordt de contributie voor een jaar geïncasseerd met het op 1 januari van het jaar geldende bedrag. Na het eerste abonnementsjaar geldt een opzegtermijn van 1 maand, waarbij er restitutie van een deel van het abonnementsgeld zal plaatsvinden. Zie voor meer informatie ons abonneereglement.
Gegevens wijzigen
Wilt u een adres- of rekeningwijziging doorgeven, uw abonnement laten overzetten op een andere naam vanwege persoonlijke omstandigheden zoals bijvoorbeeld een scheiding of overlijden, of uw lidmaatschap opzeggen? Vult hier het wijzigingsformulier in.
Aanmelden nieuwsbrief
Wilt u graag op de hoogte gehouden worden van onze activiteiten, nieuws en aanbiedingen? Meld u zich dan aan voor de nieuwsbrief. Deze ontvangt u een aantal keer per jaar.
Contact
ViVa! Ledenservice is telefonische op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereikbaar. We helpen u graag.
Telefoon: 088 - 995 88 22
E-mail: ledenservice@vivazorggroep.nl
Bekijk hieronder de folder
Folder ViVa! LedenserviceAanmeldformulier ViVa! Ledenservice
Wat leuk dat u gebruik wilt maken van ViVa! Ledenservice. We heten u van harte welkom.