Overslaan en naar de inhoud gaan

Maaltijdservice

U kunt zich er al de hele dag op verheugen, een warme maaltijd! Heerlijk even genieten. Hoe fijn is het dan als u een maaltijd op tafel tovert zonder daar al te veel moeite voor te hoeven doen. Als lid van ViVa! Ledenservice haalt u uw maaltijden voordelig in huis met Maaltijd Thuis. Bovendien zijn ze aan te passen aan uw persoonlijke wensen. Wilt u wat meer jus of extra groenten? Heeft u een dieet? Het is zo geregeld! De koks bereiden de gerechten met zorg. Ze zijn lekker, gezond en met verse ingrediënten. 

Maaltijd Thuis biedt ambachtelijke maaltijden welke door een vaste bezorger op een door u gekozen tijdstip aan huis worden bezorgd. De maaltijden zijn eenvoudig te verwarmen in de magnetron of oven. 

Uw voordelen

  • U betaalt geen bezorgkosten (€2,99 per keer)
  • U kunt kiezen uit een uitgebreid assortiment: van soepen en salades, tot bijgerechten en toetjes
  • U hoeft uw bestelling nooit contant te betalen. Maaltijd Thuis factureert één keer in de twee weken en de betaling gaat via automatische incasso. Dat doen ze uiteraard pas nadat u uw bestelling ontvangen heeft

Vier redenen om lid te worden van ViVa! Ledenservice

1

Uitleen loophulpmiddelen

Gratis uitleen van eenvoudige loophulpmiddelen zoals krukken en een standaard rollator 

2

Hulp bij noodsituatie

Zekerheid van professionele hulp, ook in nood, met een abonnement op personenalarmering

3

Ondersteuning bij vragen

Ondersteuning bij uw vragen op het gebied van wonen, welzijn of zorg

4

Korting voor leden

Alle diensten worden met een aantrekkelijke ledenkorting snel geleverd door betrouwbare partners

Meer informatie

Ik heb dieetwensen of een allergie, kan ik dan gebruik maken van Maaltijd Thuis?

Ja, dat is geen probleem. U kunt in het bestelproces uw persoonlijke voorkeuren doorgeven. Hier wordt rekening mee gehouden tijdens het bereiden van de maaltijd.

Hoe kan ik de maaltijd het beste opwarmen?

U verwarmt de maaltijd in de magnetron of in de oven. De maaltijd kan in het bakje worden verwarmd en u dient gaatjes te prikken in het folie. Elke maaltijd is voorzien van een etiket met daarop instructies, zoals de temperatuur en de bereidingstijd, om het gerecht te kunnen verwarmen.

Hoe bewaar ik de maaltijden?

De bezorger levert de maaltijden koelvers bij u af. Zelf bewaart u de maaltijd in de koelkast of vriezer, zodat u zelf kunt bepalen wanneer u eet.

Voordelig uitproberen

Wilt u de maaltijden aan huis voordelig uitproberen? Bestel dan nu 4 gerechten voor maar € 24, GRATIS thuisbezorgd als u lid bent van ViVa! Ledenservice. Bel naar 0888-10 10 10. Stel zelf uw maaltijd aan huis samen en kies uit wel 120 maaltijden. Of plaats HIER uw bestelling online.

Bestellen

Bestellen kan op verschillende manieren (houd uw ViVa! ledenpas bij de hand):

  1. Telefonisch, door de bestelling door te geven aan de klantenservice via het telefoonnummer 0888-10 10 10
  2. Via het invullen van de menukeuzelijst die u krijgt via de bezorgers
  3. Bestellen via de webshop
Contact

U kunt ViVa! Ledenservice op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken via:
Telefoon: 088 - 995 88 22
E-mail: ledenservice@vivazorggroep.nl

Aanvragen dienst

Bent u al lid van ViVa! Ledenservice? Vul dan het aanvraagformulier in. De leverancier neemt dan contact met u op. Nog geen lid van ViVa! Ledenservice? Meld u zich dan eerst aan. Wilt u meer informatie? Bel ViVa! Ledenservice op 088 – 995 88 22.

Aanvraagformulier diensten ViVa! Ledenservice

Bekijk hieronder de folder en de algemene voorwaarden

Folder Maaltijdservice

Klant Informatie Centrum

Beschikbaar om te chatten

Start chat