Overslaan en naar de inhoud gaan
Pedicure

Pedicure

Onze voeten dragen ons de hele dag. Toch vergeten we ze weleens. Ze zitten tenslotte verstopt in onze schoenen! Voorkomen van voetproblemen is beter dan genezen. Heeft u reumatische of diabetische voeten, dan is het zelfs noodzakelijk dat u uw voeten laat behandelen bij een pedicure. Vindt u het fijn als de pedicure aan huis komt? Met de ViVa! Ledenservice is dat zo geregeld!

Uw voordelen

  • Betrouwbaar: gegarandeerd betrouwbare en gediplomeerde pedicures, voorzien van keurmerk
  • Gemak: de behandeling vindt plaats bij u thuis
  • Korting: als lid van ViVa! Ledenservice ontvangt u 10% korting op een behandeling. Maakt uw partner ook gebruik van de pedicure, dan krijgt hij of zij ook de korting

Vier redenen om lid te worden van ViVa! Ledenservice

1

Uitleen loophulpmiddelen

Gratis uitleen van eenvoudige loophulpmiddelen zoals krukken en een standaard rollator 

2

Hulp bij noodsituatie

Zekerheid van professionele hulp, ook in nood, met een abonnement op personenalarmering

3

Ondersteuning bij vragen

Ondersteuning bij uw vragen op het gebied van wonen, welzijn of zorg

4

Korting voor leden

Alle diensten worden met een aantrekkelijke ledenkorting snel geleverd door betrouwbare partners

Meer informatie

Hoe weet ik dat de pedicure betrouwbaar en professioneel is?

De pedicures staan ingeschreven bij Provoet, Stipenzo, Procert of hebben het keurmerk voor ambulante pedicures. Ook worden de pedicures regelmatig gecontroleerd op kwaliteit en betrouwbaarheid.

Is het mogelijk een medische pedicure te boeken?

Ja, dit is geen probleem. Indien u een medische indicatie heeft, krijgt u automatisch een medische pedicure. Heeft u geen medische indicatie, dan wordt aan u een professionele, gediplomeerde basispedicure toegewezen.

Krijg ik de behandeling vergoed?

Bij een medische indicatie, zoals diabetes, kunt u de behandeling soms vergoed krijgen. U heeft daarvoor een verwijzing nodig van de huisarts of podotherapeut. In een enkel geval (zorgprofiel 2 of hoger) krijgt u de behandeling vergoed vanuit de basisverzekering. Soms bestaat er ook de mogelijkheid voor vergoeding vanuit uw aanvullende zorgverzekering. Informeer bij uw verzekeraar naar de mogelijkheden.

Klik hier om het overzicht van de verzekeraars en de voorwaarden te bekijken. 

Hoelang duurt een behandeling?

Een behandeling duurt gemiddeld 30 tot 60 minuten, afhankelijk van het type behandeling. Iedere pedicure heeft zijn eigen werksnelheid. Hoe lang de pedicure er ook over doet, u kunt rekenen op een kwalitatief hoogwaardige behandeling

Krijg ik altijd dezelfde pedicure?

Ja, u krijgt altijd dezelfde pedicure. Mocht de pedicure ziek zijn of met vakantie, dan kan het zijn dat er een andere pedicure wordt voorgesteld. U heeft zelf de keuze of u hier gebruik van wenst te maken.

Tarieven

De actuele prijzen vindt u op de website van Mobella. Klik hier om direct naar de website te gaan.

Als lid van ViVa! Ledenservice ontvangt u altijd een leuke korting.

Contact

U kunt ViVa! Ledenservice op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken via:
Telefoon: 088 - 995 88 22
E-mail: ledenservice@vivazorggroep.nl

Aanvragen dienst

Bent u al lid van ViVa! Ledenservice? Vul dan het aanvraagformulier in. De leverancier neemt dan contact met u op. Nog geen lid van ViVa! Ledenservice? Meld u zich dan eerst aan. Wilt u meer informatie? Bel ViVa! Ledenservice op 088 – 995 88 22.
 

Aanvraagformulier diensten ViVa! Ledenservice

Bekijk hieronder de folder en de algemene voorwaarden

Folder ViVa! Ledenservice

Klant Informatie Centrum

Beschikbaar om te chatten

Start chat